czwartek, 9 kwietnia 2015

MAŁE ZMIANY.


Postanowiłam, że w związku z moim powrotem - coś na tym moim blogu musi się zmienić. Póki co wprowadziłam małe zmiany, ale wiem, że to jeszcze nie koniec.
Najpierw muszę wpaść na jakiś ciekawy pomysł i wtedy powoli będę go realizować :) 

A skąd pomysł na aktualny nagłówek ?
Stwierdziłam, że poprzedni był po prostu nudny. A ten ma jednak jakieś przesłanie. 
Jestem na nim ja i moja rodzina - Góralska mama, Góralski tata, mała góraleczka i... planowany ktoś. A kim się ten mały ktoś okaże - to zobaczymy za jakiś czas. 

Taki oto dziś szybko post, a przed Wami nasz zgrany, jakże uśmiechnięty, wybrakowany (bo tatko w pracy) team  :) 








Góralska mama.

24 komentarze:

  1. Jaka Baśka jest śliczna ! No obłędnie słodka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne logo.
    Buziaki dziewczęta! Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nowe logo - fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo jest :) Miłego dnia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basienka przecudna <3 mama rowniez ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basienka cudowna :)
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękną córkę! Napatrzeć sie nie mogę:)) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ją na co dzień i ciągle mi patrzenia na nią mało ! :)

      Usuń
  8. Super jest! Jak zobaczyłam nowy nagłówek to myślałam że mały ktoś jest już pod sercem :) No ale w takim razie, skoro dopiero planowany, to życzę żeby plany się szybko zrealizowały :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma - dopiero plany są :)
      Nie dziękuję :))

      Usuń
  9. yyyyyyyy czyżby mieszkał tam już ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń