czwartek, 7 maja 2015

ALE JESTEM STARA.


To właśnie dziś stuknął mi 22 rok życia. 
Z jednej strony strasznie to już dużo, ale z drugiej jednak tak niewiele. 


Mało jest w dzisiejszych czasach osób, które decydują się w tak młodym wieku założyć rodzinę. Być może tworzą związek z osobą, którą kochają nad życie, ale nie mają odwagi, żeby podążyć za głosem serca. Wolą tak jak inni - iść na studia, wyjechać z rodzinnej miejscowości, imprezować, szaleć, bawić się. Mówią, że mają czas.

A miłość ?
Związki często z tego właśnie powodu rozpadają się. Często powstają nowe, ale najczęściej kruche, imprezowe, na tak zwaną jedną noc. Młodzi ludzie chcą "posmakować życia". 

A ja ? 
Zdałam maturę, kilka miesięcy później wyszłam za mąż, wyjechałam z rodzinnego domu, zaczęłam studiować, za jakiś czas zaszłam w ciążę, teraz jestem mamą. I wiecie co ? Kurcze dobrze mi z tym. 
Nigdy nie żałowałam tego jaką drogę w życiu wybrałam. Mam fajnego męża, rewelacyjną córkę, kształcę się i rozwijam. Być może czasami tylko tęsknie za przyjaciółmi i znajomymi, których jednak zostawiłam daleko stąd, ale przecież i na to są rozwiązania. 
Często spotykam się z opinią, że ktoś mnie podziwia za to jak wygląda moje życie, a ja po prostu wybrałam miłość.... Czasami lubię sobie pomyśleć, co by było gdyby... ? Jak wyglądałoby moje życie, gdybym nie zdecydowała się na ślub. Czy byłabym dalej z moim obecnym mężem ? Gdzie bym mieszkała, co bym w życiu robiła ? Wychodzą mi z tego różne, często bardzo szalone scenariusze. Niemniej jednak wolę cieszyć się z tego co mam, bo takie gdybanie i tak nie ma sensu. 

Oczywiście ani nie krytykuje ani nie popieram w stu procentach którejś z tych opcji wyboru drogi życiowej. Jedni po prostu znacznie szybciej dojrzewają do założenia rodziny, a inni nieco później.  Wszystko musi być dobrze przemyślane, bo w przeciwnym wypadku może przynieść nam mało korzyści.

Wracając do urodzin...
Z okazji urodzin życzę sobie przede wszystkim wytrwałości, bo jeśli ona będzie, to wszystko inne też będzie. I miłość i cierpliwość i spełnienie marzeń.
A i życzę sobie jeszcze poprawy zdrowia, bo jeśli zdrowie będzie lepsze, to i nasza rodzina być może się powiększy. 




Z okazji urodzin upiekłam pierwszy raz w życiu muffinki  i powiem Wam, że wyszły całkiem dobre :) 
Częstujcie się !

Pozdrawiam Was ciepło 
Staro czująca się - Góralska mama.

38 komentarzy:

  1. Stara, ale jara;p Żartuję, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wobec tego...Dwieście lat miłości, tony cierpliwości no i zdrowia, zdrowia oczywiście, co by piękna Basieńka miała w przyszłości kim się opiekować życzymy My :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Stara? Wpędzisz mnie w kompleksy... ;)) Tak, ja Ciebie podziwiam :) w Twoim wieku być mama, zona, prowadzić dom, studiować...naprawdę podziwiam! Myślę, ze do tego trzeba mieć powołanie, być do tego stworzonym, dojrzałym. I zaprzeczę temu, ze w młodym wieku związki są nietrwale, jesteśmy z moim mężem 12 lat razem, a poznaliśmy się, kiedy miałam 19.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ludzie się kochają, to związek przetrwa choćby nie wiem co się działo :)

      Usuń
  4. ojej 22.. kiedy to było :D Sto lat sto lat!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam - ty wciąż piękna i młoda przecież !

      Usuń
  5. Stara? Ja już nie pamiętam jak to było kiedy miałam 22 lata ;-)

    A z okazji urodzin życzę Ci dużo zdrówka ! Bo ono jest najważniejsze. Szczęścia, miłości i spełnienia wszystkich marzeń :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ps: wiesz - w moim odczuciu to jestem stara, 21 jakoś inaczej brzmiało, a 22 to już tak strasznie poważnie. :D

      Usuń
  6. Oby w twoim życiu było jak najwięcej dni w których będziesz miała ochotę krzyczeć , że życie jest piękne !!!! Sto Lat !!! Ps. Mam meega przepis na muffiny cytrynowe robi się dosłownie chwilę a zawsze wychodzą ręczę za to ! ;) Podesłać ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby spełniło się to co sobie wymarzylas :* życzy równie stara Warszawianka ;)

    Mam takie same przemyślenia dot. rodziny. Pisałam o tym kiedyś u siebie. Dobrze mi z tym, że tak szybko urodziłam i doroslam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, rzeczywiscie, jestes bardzo stara:-))) Tez chcialabym byc taka stara, a mam duzo wiecej niz Ty...
    Zycze Ci:
    "Szczęścia, by każdy dzień przynosił radość
    Radości, by uśmiech nie znikał z Twojej twarzy.
    Uśmiechu, by przeganiał zmartwienia
    Beztroski, by żyć w pomyślności i zdrowiu
    Pomyślności i zdrowia, by realizować marzenia
    Spełnienia marzeń, by odnaleźć szczęście..."
    Pozdrawiam serdecznie, a cierpliwosc bedzie, jesli bedziesz kochana. Jesli masz miłosc obok, to wszystko bedzie ok!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i oby to wszystko się spełniło :)

      Usuń
  9. Wszystkiego na na naj! Stara?! Ty chyba żartujesz:) Masz starsze dziecko niż ja a jesteś 5 lat młodsza:) Zobacz, ile w życiu już osiągnęłaś w tak młodym wieku! Jaka jesteś 'ogarnięta', masz miłość, masz córę, studiujesz i będziesz kiedyś pracować. Bądź z siebie dumna:) Zwłaszcza w dniu urodzin! Mama Pana Adama i sam Adam składają Ci najszczeeeeeeeeeeeeeeeeeeeersze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń Tych najskrytszych co nosisz w sercu :) Nie jesteś stara...To ja już stara się robię a Twój wiek jest piękny chciałabym mieć Tyle lat co Ty teraz..cofnąć czas na długo...nie da się....czas goni jak szalony! Uściski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Najważniejsze, to aby czuć się młodo ! :)

      Usuń
  11. Sto lat! :* Jesteś tylko 2 lata młodsza ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Przede wszystkim dużo radości i miłości, dużo zdrówka i spełnienia marzeń. Albo chociaż takiego jednego naj naj! :)
    Mamy podobną historię. Ja wyszłam za mąż rok po skończeniu liceum, gdy miałam 20l. Kilka miesięcy po ślubie zaszłam w ciążę i teraz mamy śliczną córeczkę. I podoba mi się moje życie, choć też spotkałam się z szokiem wśród znajomych. Przykre jest to, że pierwsza myśl była taka, czy wpadłam.. A przecież młodo też można brać ślub z miłości. Kurczę, jeszcze 2 miesiące i mi stuknie 22.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki ;)
      Jak widać - rodzina w tym wieku jest jak najbardziej możliwa :)

      Usuń
  13. Za tą starą to po tyłku ;-) Nie jedna z nas, jak widzę chciała by być tak stara jak Ty ;-)
    Cudowności, zresztą wiesz :* :* :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ty to akurat jesteś strasznie dużo starsza ode mnie ! :P
      :** <3

      Usuń
  14. Stara? Proszę Cię... nie powiem ile ja mam lat :P
    Życzę Ci dużo zdrówka, bo to jest najważniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana wszystkiego co najlepsze :) Dużo, dużo zdrówka i miłości :* ;*
    P.S Oddaj mi te 22 :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddałabym, ale mi nic nie zostanie, a ty będziesz o 22 lata starsza !
      Na pewno tego chcesz ?? :D

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego!
    Gdzie poznałaś się z mężem, jeśli mozna zapytać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne - poznaliśmy się na weselu - mamy wspólną rodzinę ( daleką ) :)

      Usuń
  17. Już po urodzinach, ale ja również życzę wszystkiego dobrego!
    Sama mam 22 lata i syna u boku, więc doskonale rozumiem i zgadzam się z tym, o czym piszesz! Droga miłości jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione: STO LAT! :) i dużo zdrówka, bo to najważniejsze! :)
    Stara? Nie tak dawno ja miałam 22 lata a tu już 27 na liczniku :D
    pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń