wtorek, 26 maja 2015

MAMO, MAMO....


Dziś po raz drugi obchodzę swoje święto. Po raz drugi, od kiedy Basia jest na świecie - przypada mój dzień - dzień matki. Lecz ja celebruję to święto każdego dnia od 26 miesięcy. Bo dokładnie 26 miesięcy temu w moim brzuszku powstało nowe życie i już wtedy zostałam mamą... 

Bycie mamą to świetna sprawa - będę to powtarzać zawsze i wszędzie. I choć często jest trudno i sił brakuje, to i tak nie zamieniłabym się z nikim innym. 
Macierzyństwo to czas ogromnych radości ale też trosk i zmartwień. Każdego dnia jestem z całych swoich sił odpowiedzialna za małego bezbronnego człowieka, który darzy mnie niesłabnącym zaufaniem. I mimo, iż z każdym dniem człowiek ten staje się coraz bardziej samodzielny i już tak wiele potrafi, to jeszcze w dalszym ciągu jestem mu niezbędna do życia... 


Zdarzają się dni, kiedy to najchętniej zamknęłabym się sama w sypialni, wlazła pod cieplutką kołderkę i nie wychodziłabym przez tydzień, lecz wiem że pozwolić sobie na to nie mogę, bo jest ktoś kto mnie potrzebuje. Jej uśmiech rozwiewa każdą złość i każdy smutek. Jej przytulenie sprawia, że moje serduszko zaczyna mocniej bić. Dotyk jej ciepłej rączki na mojej twarzy sprawia, że miłość moja do niej staje się coraz większa.

Wiecie... Jestem dumna z tego, że jestem mamą. 
Mam najcudowniejszą córkę na świecie i marzę o tym, by móc jeszcze kiedyś poczuć, że w moim brzuszku mieszka mały człowiek. Wierzę w to, że moje marzenie kiedyś się spełni, a Basia będzie miała rodzeństwo... 




 Dajesz mi tyle radości...




Góralska mama.

16 komentarzy:

  1. Piękna mama i piękna córka!!! Wszystkiego dobrego, Goralska Mamo w dniu Twego swieta:-)))
    Tego, co napisałaś, nie zrozumie ten, kto nie doswiadczył macierzynstwa, a poczuc dziecko w sobie to cos, czego nie da sie opowiedziec, to trzeba przezyc, nie sądzisz? Oby kiedys jeszcze Ci sie to udało, trzymam kciuki z całego serca!!! - Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie piękne słowa :))

      Usuń
  2. tego nie zrozumie ktoś, kto nie jest matką, tego uśmiechu, po którym znika zmęczenie i smutek. mam ddokładnie tak samo. kiedy brakuje sił, patrzę N Jasmine i energia jakoś przychodzi ;)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejjj, ależ Basia ma piękne włoski, mojej nie ma co spinać :(
    A co do postu...tak...mama to coś cudownego :)

    Zapraszam do nas, zmieniłam adres:

    www.julinkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SPokojnie i Twojej córci włoski urosną ;))

      Usuń
  4. sto lat dla CIebie i dla mnie i dla wszystkich mam a okazji naszego święta

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje słowa zrozumie każda matka :) bycie mamą to coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś to tego nie doświadczył, to zupełnie nie może wiedzieć o co chodzi :))

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za Twoje marzenie! Ja też bardzo chce rodzeństwa dla Antka choć boję się tego ogromnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się boję, ale bardzo bym tego chciała...

      Usuń
  7. I ja się pod tym podpisuję- macierzyństwo jest super :) pomimo tych różnych trosk i trudności. Świat stał się piękniejszy odkąd jestem mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat jest piękniejszy - dokładnie ;))

      Usuń
  8. Śliczne jesteście dziewczyny:) Masz z czego być dumna! Jesteś świetną mamą, a Basia wyrośnie na piękną i mądrą kobietę;) Uściski dla Was kochane!!

    OdpowiedzUsuń