środa, 3 czerwca 2015

DZIEŃ DZIECKA.


Jakiś czas temu postanowiłam, że przygotuję post z propozycjami prezentu z okazji dnia dziecka dla 17 miesięcznej Basi. Nawet już rozpoczęłam nad nim pracę, jednak przez natłok spraw i obowiązków - nie udało mi się go ukończyć. Postanowiłam więc, że przygotuję post o tym, co nasza córa z tej okazji otrzymała. 

Dzień dziecka świętowaliśmy głównie w niedzielę. Wtedy to zabraliśmy naszą córeczkę na pierwsze w jej życiu lody. Wybraliśmy oczywiście te najbardziej tradycyjne w Nowym Targu. Wszyscy zajadaliśmy się na całego, a potem przyszła pora na gonienie po całym rynku za gołębiami i na nawiązywanie nowych znajomości :)

Razem z mężem bardzo długo zastanawialiśmy się czego to nasze dziecko najbardziej by potrzebowało. Odpuściliśmy sobie kupowanie kolejnej zabawki, gdyż stwierdziliśmy, że to na pewno otrzyma od dziadków. Stwierdziliśmy więc, że musimy wymyślić coś co będzie bardziej praktyczne. I tak oto zdecydowaliśmy się na zakup stolika i krzesełka dla naszej panny. 
Oj strasznie długo szukaliśmy takiego zestawu, który byłby solidny, a przy okazji estetycznie wykonany. Bardzo zależało nam też na tym, aby jednak nie wydać na niego fortuny. Początkowo stawialiśmy na stolik z Ikei, ale po dłuższym namyśle stwierdziliśmy, że musimy poszukać czegoś innego. I tak oto trafiłam na DaWandzie na to, czego dokładnie szukaliśmy. 
Basia otrzymała od nas w prezencie na dzień dziecka taki oto stolik z dwoma krzesełkami ( jedno na przyszłość ). Stolik jest prześliczny. Biały, starannie ręcznie wykonany, z podusiami na krzesełka. Póki co to chyba ja jestem nim bardziej zachwycona niż Basia, ale myślę, że z czasem i ona go pokocha i to na nim będzie tworzyć swoje pierwsze dzieła sztuki. *






Zamówiłam też coś dedykowanego specjalnie naszej córeczce. Poniżej zobaczyć możecie drewnianą personalizowaną układankę. Według mnie - jest genialna ! Wykonanie fantastyczne, opakowanie świetne, a co najważniejsze - Basia jest z niej bardzo zadowolona mimo, iż póki co jest ona dla niej dość trudna.  :) W opakowaniu znaleźliśmy także list dedykowany specjalnie dla naszej Basi. 




Dziadkowie Basi ( a moi rodzice ) i jej chrzestny ( a mój brat ) jakiś czas temu zapytali mnie wprost co mogliby sprezentować swojej wnusi i chrześnicy. Początkowo zastanawiałam się nad namiotem Tipi, jednak ostatecznie zdecydowaliśmy się na wózek ( gdyż Basia ostatnio uwielbia lalki i za wszelką cenę próbuje je wozić na jeździku, ale jej ciągle spadają ). Jak zapewne wiecie wybór wózków dla lalek jest ogromny... Ja jednak całym serduchem upodobałam sobie drewno i taki też wózek zaproponowałam. Propozycja bardzo się im spodobała i tak oto Basia jest szczęśliwą posiadaczką takiej oto fury dla swoich ukochany laleczek. Śmiga nim po całym mieszkaniu i za wszelką cenę próbuje w nim posadzić swój zacny tyłeczek :)








A oto kilka zdjęć z niedzielnego świętowania. 


Pierwsze lody - smakowały na całego ! :)





 Samodzielne znajomości :) 






 Sami nie wierzyliśmy w to co widzieliśmy... 
Serce rośnie widząc jak dzieci darzą się od pierwszych chwil takim zaufaniem. 




Góralska mama. 


-----
* Zaczęłam post pisać oczywiście w dniu dziecka, ale dziś mogę spokojnie dodać, że Basia pokochała swój stoliczek i spędza przy nim dużo czasu - rysując, układając klocki i bawiąc się zwierzątkami. 

40 komentarzy:

  1. Fajny ten zestaw jak i wózeczek piękny! Córeczka zadowolona i szczęśliwa a to o to właśnie chodziło :-)
    Ja lubię rzeczy praktyczne czy też jakieś fajne wycieczki z atrakcjami :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycieczka była obowiązkowym punktem Dnia Dziecka. W przyszłości będzie to z pewnością ZOO czy wesołe miasteczko. Dzień dziecka ma być przede wszystkim dniem rodzinnym :)

      Usuń
  2. Jakie cudowne są te międzydziecięce relacje! Takie naturalne, nieudawane... Cudowne! Piękni jesteście:) Uściski dla całej trójki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje - cudowne są !
      Ściskamy Was również ! :*

      Usuń
  3. Każda z tych rzeczy jest cudowna :). zwłaszcza układanka, kiedyś sprawię taką Jaśminie ;). Zdjęcie trzecie od dołu - wzruszające <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne prezenty. Zdjęcia oddają piękny urok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję - Basia jest zadowolona a to dla mnie najważniejsze :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny ten wózek! Jachol byłby zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny wózek!! :) Stolik - też spędza mi ostatnio sen z powiek. Wasz zestaw - rewelacja. My zakupiliśmy zestaw ogrodowy dla Zosi, ale i w domu z niego korzysta ;-) Pewnie jak już się wyremontujemy mężowi zlecę wykonanie stolika i krzesełka dla córy :)
    A spotkanie z Basi z chłopczykiem wcale się nie dziwię, że było wzruszające dla matczynego serducha. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik świetna rzecz - zapraszamy na przetestowanie naszego :))

      Usuń
  7. Super prezenty, a taka układanka to świetny pomysł! My na dzień dziecka skupiliśmy się głównie na wspólnym spędzaniu czasu, bo zabawek syn ma tyle, że nie ma gdzie tego układać, a i tak się nimi nie bawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas też jest to dodatkowa okazja do wspólnego spędzania czasu, dlatego też te lody i wspólnie spędzony dzień :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, widok dzieci nawiązujących relacje cudny, nasz syn też łatwo nawiązuje kontakty :)

    My wyszliśmy z założenia, że na dzień dziecka jak już to tylko jakiś drobiazg, chcieliśmy uczcić to święto inaczej i tak zamiast góry zabawek było zoo i aquapark (świętowanie cały weekend), dzisiaj jest jeszcze impreza u nas na wsi, dmuchańce, malowanie buziek, zabawy, synek będzie przeszczęśliwy, bo uwielbia dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad stoliczkiem w sumie zastanawialiśmy się już od dawna, ale jakoś nam ten temat ciągle umykał. W końcu nadeszła okazja, więc zmobilizowaliśmy się i zamówiliśmy. A układanka w domu leżała już od miesiąca. Ale wtedy kiedy doszła, to Basia miała natłok nowych zabawek, więc czekałam z nią na odpowiedni moment. I tak oto wypadło na Dzień Dziecka. :)
      Wspólny czas - to jest to ! :)

      Usuń
  9. piękne prezenty , piękne zdjęcia . Zakochałam się w stoliczku <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby to miłość od pierwszego wejrzenia? Przepiękne zdjęcie małej pary!

    Szukam drewnianego krzesełka, były też w innych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoliczki były tylko białe - tylko podusie w innych kolorach.

      Usuń
  11. Piekne zdjecia i wspaniale prezenty! :)

    My naszym Potworkom tez sprawilismy (dawno temu, bo Bi byla cos w wieku Basi) stoliczek z krzeselkami. Niestety u nas w uzyciu byl krotko, bo dzieciaki szybko zalapaly, ze krzeselka mozna dostawic do lawy i taka opcja bardziej im przypadla do gustu. Nasza lawa stala sie wiec centrum rysunkowo-zabawowo - jadalnym, a stolik stoi w kacie i zbiera kolekcje (kurzu) dziel sztuki mlodych artystow. :)

    Tutaj Dnia Dziecka sie nie obchodzi, ale zeby podtrzymac nasze polskie tradycje kupilam dzieciakom pistoleciki do robienia baniek mydlanych, bo Mlodszy nie umie jeszcze samodzielnie dmuchac w te paleczki. Byla frajda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycje warto podtrzymywać :)) Moja Basia uwielbia bańki mydlane :)

      Usuń
  12. Wspaniale spędzony dzień dziecka. :) Tak rodzinnie, wspólnie, tak jak pamiętam ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według nas - dzień dziecka polega właśnie na spędzaniu wspólnego czasu. Prezenty to tylko dodatek :)

      Usuń
  13. Ten wózek to chyba Tola z Bebestragan? Upatrzylismy go sobie i tylko czekam aż Helenka będzie ciut starsza. Zestaw stolikowy i ta ukladanka- świetne. Super prezenty :) Jak ja dawno nie byłam w Nowym Targu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak dokładnie - to on. Jest cudny - polecam.
    A do NT zapraszam - lody dalej są niezmiennie genialne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty i świetnie rodzinnie spędzony Dzień Dziecka!
    My również poszukujemy stolika i krzesełka dla Naszej Julki. Mogłabyś napisać gdzie zamawialiscie. Byłabym wdzięczna również za kontakt do zakupu układanki. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik jest ze strony DaWanda.pl
      A układanka : https://www.facebook.com/tatutatam?fref=ts

      Usuń
  16. My mamy wózeczek Retro z bebe :) Od kilku dni - również na dzień dziecka Julia dostała. Zastanawiałam sie między Tola, a tamtym, ale wygrał Retro - nie żałuję :)
    Ten też piękny...

    A ta układanka gdzie do kupienia? Bo piękna <3

    http://www.julinkowo.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układanka : https://www.facebook.com/tatutatam?fref=ts

      Usuń
  17. Dawno nie odwiedzalam blogów które zawsze lubiłam czytać. Teraz widzę ze dużo ciekawych postów straciłam. ;)
    Ale teraz mam dużo fajnych rzeczy do czytania. :-)
    A Basia jaka duża juz. :-*
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. :-) też Was dodaję do obserwowanych * Zuza

    OdpowiedzUsuń
  19. U kogo na DaWandzie kupiliście ten zestaw? Też planuję takie zakupy dla Frania i jak na razie tylko ikea wchodzi w grę, inne mebelki nawet jak są ładne to dobijają ceną.
    Ale masz już duża córkę i piękną ;*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety od kilku dni nie mogę zalogować się na stronie, żeby podać ci użytkownika. Ale poszukaj w meblach dla dzieci - na pewno znajdziesz.

      Usuń
  20. Wozio mamy ten sam, fajny jest :) a stoliczek piekny! O tej układance myślałam jakiś czas temu, ale zapomniałam :D dzięki za przypomnienie :):)

    OdpowiedzUsuń
  21. stolik jest przepiękny, krzesełko cudne!! już wiem, że podobny będę chciała Róży kupić. też wcześniej myslałam o ikei, ale już nie myslę :D zestaw skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  22. JA wiem, że to było ponad rok temu....ale dopiero teraz szukam stolika i krzesełka dla teraz 17 miesięcznej Zosi i w Waszym wyborze już się zakochałam....umiesz odszukać może tego użytkownika, bo nic nie mogę znaleźć takiego w meblach dla dzieci? pozdrawiam, aga.

    OdpowiedzUsuń
  23. hej! bardzo spodobal mi sie ten zestaw krzeselko i stolik, niestety na podaje stronie nie moge go znalezc, moze Pani podac link do strony z tym zestawem?

    OdpowiedzUsuń