wtorek, 14 lipca 2015

WRACAMY DO ŻYWYCH.


Jest lepiej ! Kochani moi - jest po prostu lepiej. Z dnia na dzień praktycznie zmieniło się na lepsze i oby tak już pozostało. Choroba wycisnęła z nas całe pokłady sił i energii. Jeszcze dziś rano powiedziałam do męża, że jestem wykończona. Na szczęście jednak przez dzień okazało się, że Basia też czuje się lepiej, a przede wszystkim, że ma znacznie lepszy humorek :) Dzięki temu, gdzieś tam głęboko we mnie pojawiła się maleńka iskierka, która pobudziła chęci do życia. Nawet słonko przebijało się od czasu do czasu przez te ciemne deszczowe chmury... 

Zabrałam dziś Basię do piaskownicy, czym sprawiłam jej mnóstwo radości. Nawet nie wiecie jakie to cudowne uczucie zobaczyć znów śmiejące się dziecko... To tak jakby skrzydła wyrosły u ramion :) 

Mało nas tu było ostatnio w blogosferze, ale zdecydowanie brakowało mi energii i czasu do pisania. Nawet nie chce wiedzieć jakie zaległości mam na Waszych blogach ! Pewnie za chwilkę zabiorę się do nadrabiania tych zaległości, bo strasznie lubię wiedzieć co dzieje się na moich ulubionych blogach. 

Jutro czeka nas mały wypad w teren więc na dziś koniec notki. 
Zostawiam Was z dzisiejszymi zdjęciami i życzę dobrej nocy !  :*









Góralska mama.

12 komentarzy:

  1. Ślicznotka. Całe szczęście, że przeszło choróbsko. My właśnie od kilku dni zmagamy się z biegunką. Na szczęście Nadia dzielnie ją znosi, tylko dla mnie to nerwówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to mała modelka:) Cieszę się, że już lepiej z Wami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze, że już Basia jest zdrowa. A w ogóle to ona jest prześliczna!! I jeszcze jakie cudne ubranko! Aż chce się mieć córeczkę jak się na nią patrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Ja się wczasuję i zwiedzam Budapeszt a Wy tu z wirusami walczycie! Dziewczyny trzymam kciuki, żebyście szybko wracały do formy, bo co jak co, ale uśmiechu Basi na blogu Waszym zabraknąć nie może:) Zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No wreszcie jestescie i jak pieknie!!! Ciesze sie, ze Basia zdrowa, oby tak dalej:-) Buziaki dla Basi - Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że lepiej. :)))). dzielne jesteście obie :)). całusy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszymy się, że wszystko powoli wraca do normy!
    Uśmiech Basi jest przecudowny! :))
    pozdrawiamy Was serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiłam już nie nienawidzę worldpressa? nienawidzę go za to że nie ma coś takiego jak blogi obserwowane. Przez to nie wiem co sie u Was dzieje.Domyślam się że tak ślicznotka była chora, ale już lepiej. Ściskam Was i przepraszam że mnie tak mało u WAS

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracacie do żywych, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że dochodzicie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia jak zwykle śliczne! Basia jest bardzo ładną dziewczynką i pięknie pozuje :)

    OdpowiedzUsuń