czwartek, 2 lutego 2017

CZY KTOŚ O NAS JESZCZE PAMIĘTA ??




Boże mój drogi... Ileż to czasu minęło od ostatniego posta... 
Żal serce ściska niesamowicie, że tak to wszystko wyszło. 

Przez pierwsze miesiące milczenia jakoś zupełnie nie myślałam o blogu. Później pojawiła się tęsknota za pisaniem, za komentowaniem. Teraz natomiast zaczyna mi tego okropnie brakować. 
Basia rośnie tak szybko, tak szybko się zmienia. Pamięć niestety - ulotna - nie jest w stanie pomieścić wszystkich tak ważnych dla Nas chwil... Bije się wciąż z myślami... 

Zaczynam rozmyślać nad powrotem... Tylko czy jest jeszcze dla kogo ?? 











34 komentarze:

  1. Oooo rany! Jaka duża śliczna dziewczynka!! Nadal buzia aniołka! Kaaawał czasu Was nie było!

    OdpowiedzUsuń
  2. miło was widzieć:) wracajcie na dobre bo ja nadal zaglądam i ciekawa jestem co u Basieńki słychać!:) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądamy i czekamy na wieści co u Basi :) mama Małgosi

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie! Takich uśmiechów się nie zapomina! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja! Pisz! Myślałam nie raz nad tym co u Was 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto wracaj!Zaglądałam tu baaardzo często czy czasem nie ma tu Basieńki:)Czekamy

    OdpowiedzUsuń
  9. My! Od czasu zamkniecia bloga. Codziennie zagladam z nadzieja czy powrocisz. Uwielbialam Was czytac i nieustannie myslalam co u Was. Tylko podczytuje, nie mam bloga, nigdy nie komentowalam ale jak jest nadzieja na powrot to daje znac ze jestesmy. Obys nie zamykala bloga. Czekamy na post z moja mala dama. Jest cztery mies mlodsza od Basi. Wracajcie na stale

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pamietam! :) Z Basi wyrosla sliczna, duza panienka! Wracajcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez pamiętam i bardzo lubiłam czytać co u ciebie i Basi, wracaj, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja od czasu do czas zaglądałam z poszukiwaniu nowych wieści.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale niespodzianka :-) Wracajcie ! :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja czekam... Nawet bardzo. Wracajcie do nas dziewczyny... opowiadajcie swoją historię, bo spragnieni jesteśmy Was :) Majka /mama Olisia i Kacpiego

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę, a tyle razy myślałam czy wrócisz :) Witaj w DOMU!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekamy z niecierpliwoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o wow wrocis, probowalam wejsc na Twojego drugiego bloga, ale dostep jest ograniczony. wroc, bardzo lubie tu zagladac

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super ze wracacie,już nie możemy się doczekacc waszych wpisow pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super ze wracacie,już nie możemy się doczekacc waszych wpisow pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. Basia coraz bardziej do Ciebie podobna! Ślicznotka:) Wracajcie Dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja tak bardzo się martwiłam co z Wami ! Wracajcie ! czekam na Was :*

    OdpowiedzUsuń
  22. O jaaa ale fajnie, że napisałaś :) my pamiętamy i czekamy na kolejne, regularne;) wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że się odezwałaś. Czekamy na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka niespodzianka:) super

    OdpowiedzUsuń
  25. Nastąpi kiedyś ten wasz powrót? :)

    OdpowiedzUsuń